Romania English

Orange: (+4) 0724.543.645 | Vodafone: (+4) 0726.605.022

Cerere oferta de pret

...

Pareri clienti

blockauoteAm fost foarte multumit de colaborarea cu cabinetul de avocat Furtuna Mihaela si sper ca in viitor sa colaboram in aceeasi maniera.” Ifandopol Oresti

S.C. D.C.I. PROMETHEUS S.R.L.

  • Infiintari

    Infiintarea unei societati reprezinta primul pas pentru a da startul afacerii dorite.

  • Sediu social

    In situatia in care nu aveti un sediu social pentru societatea dumneavoastra, va putem ajuta sa il stabiliti in Bucuresti sau Ilfov pentru o perioada de 1 an sau 6 luni.

  • Modificari

    Orice modificare a societatii sau asociatiei dumneavoastra presupune schimbarea documentelor si inregistrarea mentiunii la Registrul Comertului sau Judecatoria competenta. Va putem ajuta sa va modificati societatea in numai 4 zile la cele mai bune preturi.

  • Abonamente

    In cazul in care aveti o societate ce suporta inregistrarea de mentiuni dese la Oficiul Registrului Comertului puteti opta pentru un abonament lunar in functie de necesitatile firmei. Consultati pagina de abonamente.

Oferte speciale

Oferta SPECIALA !!!!


800 lei = INFIINTARE SOCIETATE = INFIINTARE FIRMA + TOATE TAXELE INCLUSE + CAPITALUL SOCIAL + STAMPILA


1.500 LEI = INFIINTARE FIRMA + GAZDUIRE SEDIU PENTRU 1 AN DE ZILE IN BUCURESTI + TOATE TAXELE INCLUSE + CAPITALUL SOCIAL + STAMPILA


Din aceasta suma 200 lei reprezinta capitalul social pe care il veti recupera imediat dupa constituirea societatii..


Oferta cuprinde onorariul de redactare si atestare documente, toate demersurile necesare la Registrul Comertului pentru constituirea societatetii, onorariul pentru gazduirea sediului social pentru 1 an de zile, capitalul social, taxele de registru, costul unei stampile. Oferta este valabila pentru gazduirea sediului in Bucuresti sectorul 3.


SEDIU SOCIAL 1 AN DE ZILE (SECTOR 3) = 700 LEI


INFIINTARE PFA = 350 LEI 


TOATE COSTURILE AFISATE SUNT FINALE! NU MAI ADAUGAM COSTURI ULTERIOARE!


Pentru orice oferta se elibereaza factura.