INTREBARI FRECVENTE
1. Care sunt documentele necesare infiintarii unei firme?
Pentru constituirea societatii este nevoie de cartea de identitate a asociatului/asociatilor si a administratorului/administratorilor si documentele de sediu (doar in cazul in care nu optati pentru sediul la cabinetul nostru). In cazul in care optati pentru sediu la cabinet aveti nevoie doar de cartea de identitate.
2. Care sunt documentele necesare gazduirii sediului la cabinet de avocat?
Pentru infiintarea societatii este nevoie doar de cartea de identitate a asociatului/asociatilor sau administratorului/administratorilor.
3. Cat dureaza semnarea contractului de sediu la cabinet?
Semnarea contractului avand ca obiect gazduirea sediului la cabinet dureaza maxim 5 minute.
Atat contractul cat si restul documentelor se pot semna si online, fara nici o deplasare din partea dumneavoastra.
4. In cat timp va fi infiintata societatea?
Societatea va fi infiintata in 3-4 zile lucratoare de la semnarea tuturor documentelor.
5. Ce documente sunt necesare pentru sediul in alta locatie decat la cabinet de avocat?
Pentru stabilirea sediului social aveti nevoie de contractul de inchiriere inregistrat la administratia financiara sau contractul de inchiriere neinregistrat la administratia financiara si de actul de proprietate (contract de vanzare-cumparare, certificate de mostenitor etc.) si acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor.
6. Se poate infiinta o societate sau o persoana fizica autorizata Online, fara nici o deplasare?
Da. Foarte simplu si rapid.
7. Ce acte sunt necesare pentru modificarea unei societati?
Pentru modificarea firmei dvs. este necesar actul constitutiv, buletinul/buletinele asociatului/asociatilor/administratorilor si in functie de modificarea dorita vor fi necesare si documentele de sediu, buletinele asociatilor/administratorilor noi etc.
8. In cat timp va fi inregistrata mentiunea de modificare a firmei?
Societatea dvs. la fi modificata in minim 4 zile lucratoare pentru mentiunile simple.